Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Veľmi dobrý článok. Aj ja učím občiansku náuku na ZŠ, a preberali sme aj spomínanú tému, len v inej súvislosti, a snažím sa na hodinách postupovať podobne. Dúfam, že mi to vydrží čo najbližšie.

1 0
možnosti
BD

Je cítit,že autor vůbec neví o čem píše.Islám není náboženství,ale dobrovolný životní styl. A k tom,u se váže určitá disciplína a pokora. Ta chybí v křesťanství.Dokud tady nebude pokora a řád,tak musíme ustoupit schopnějším.V

0 0
možnosti
Foto

Máte pravdu Korán jsem četl jen jednou, je tomu 30 let, ale některé sútry si pamatuji, myslím že je to zajímavá literatura. Islám je pak politická a náboženská věrouka Mohameda. Muslim (mohemedán) je ten, kdo se tomuto učení podřizuje. Evropané minulosti mají zažitou zkušenost s prosazováním pokory a řádu. O tom, zda je potřeba ustoupit "schopnějším" bude příští blog.

0 0
možnosti
JD

pane Štágl...mužovy síly...síla je rodu ženského kupodivu, jinak moc poučné čtení, bohužel, mnohdy se opravdu rozhoduje nekompetentne a mnoho pozitivniho se znici kvuli naprostemu nepochopeni

0 0
možnosti
JP

Vynikající, moc zajímavé.

5 0
možnosti
JH

J18a73n 96H45a42r92v13a58n

14. 8. 2020 10:48

Je to šíleně dlouhé, spíš román, ale určitě ne délka na blog. Rv

Ani já jsem to nedokázal přečíst celé (ba ani ne polovinu), stejně jako zmiňuje pan Braun a myslím že i většina těch, kteří blog otevřeli :-(

0 2
možnosti
PK

Takovou diskus jsem během mé školní docházky na ZDŠ nezažil a ani takového učitele. Co se týče ON, pouze si vzpomínám na to, že se zde probíraly též základy CO, tedy cvičení v maskách a nebezpečí imperialistů atd.

1 0
možnosti
Foto

Jsem zděšen, že se stále v Česku vyučuje občanská nauka. Doufal jsem, že ten komunistický nesmysl skončil

0 13
možnosti
LF

L80u79k67a95s 81F57i45k11r

14. 8. 2020 0:51

To se uci i v USA a Kanade - jen tomu rikaji social studies ci civic studies.

13 0
možnosti
  • Počet článků 60
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 837x
Majitel malé ekofarmy, učitel, občan, také poutník životem, který si uvědomuje, že není podstatné co máme, ale co dobrého pro sebe a pro druhé uděláme. Přičemž dobro pro mě není tak relativní, jak se může v našem světě někdy zdát - kdy všichni děláme věci jen s dobrými záměry - a přitom ti druzí to tak často nevidí. Studoval jsem na VPA KG, FTVS UK, FF UK, TU Liberec, byl jsem Živnostníkem roku, Makro dobrým podnikatelem, získal ocenění od Business Leaders Forum, ale také jsem byl bezdomovcem, člověkem označeným za domácího násilníka. Těžko mě někdo označí za člověka nudy, člověka bez tváře a páteře. Prostě se s těmi nejlepšími záměry snažím konat pro sobe i druhé věci dobré, nerelativní: šířit vědomí a svědomí. Meditací, psaním, konáním. 

Více informací na webu ekosad.cz

Seznam rubrik