Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Je to jeho volba - a my mu do toho nemáme co mluvit.

Mě se třeba také nelíbí, že máte nějakou farmu - ale to je asi tak jediné, co k tomu můžu říct.

:-P

2 0
možnosti
Foto

Kladenský zápis: Potvrzeno, šlo o administrativní chybu. I Jágr se ozval

Chtěla jsem dát i odkaz, ale redakce si nepřeje, aby se objevil v diskusi.:-)

1 1
možnosti
Foto

Důvodem mého zamyšlení byla reakce jednoho ze čtenářu: Jardo dej si kávu.... O tom jsem psal, a k tomu se Vaše reakce nevztahuje.

Víc o té kauze nevím, moc mě nazajímá, ale s odstupem dvou dnů začíná být zřejmé, že něco jiného tvrdí tiskový mluvčí (záměr), něco jiného JJ (omyl).

1 0
možnosti

Proboha, co to je za blábol?

4 1
možnosti

No vidíte, a přitom je to celé zamyšlení úplně k ničemu, JJ nemá zapotřebí se zapisovat jako fyzioterapeut, jediné k čemu došlo, tak člověk vyplňující zápis se překlikl. Tadá, takhle jednoduché vysvětlení to je. :-)

1 0
možnosti

Není potřeba z nikoho dělat blbce. Blbce ze sebe dělá každý sám... :-/

Rozluštění je zde: https://www.facebook.com/68Jagr

2 0
možnosti

Mám pocit, že autor úplně neví, jak to ve sportu funguje. Nevím přesně, kdo a kolik funkcionářů může být na střídačce v hokeji, ale pravděpodobně tam mohou být jen funkcionáři - registrovaní (např. trenéři) a neregistrovaní (např. ten fyzioterapeut). Jarda trenérskou licenci nemá, vedoucí není ... tak prostě využil funkce fyzioterapeuta. A myslím, že klasický majitel na střídačce nedělá dobrotu - Jágr, Straka, Zábranský jsou něco trochu jiného.

2 0
možnosti

Nevyužil, ale spíš zneužil. Je to taková "naše klasické vyčůranost", obejít pravidla a ani se tím netajit.

1 4
možnosti
Foto

Vím, že nemáte rád rady, ovšem - zas to tak neprožívejte. To, jakým způsobem Jaromír Jágr v kladenském hokeji funguje, nemá s nějakou iluzorní národní ostudou nic společného.

2 0
možnosti
Foto

Myslím, že jste to přesně vystihnul. Jsou lidé, kteří svůj život prožívají, vítězí, chybují, milují, hledají - žijí, a pak jsou lidé vystrašení, kteří chtějí po ostatních, aby byli jako oni - bez prožívání, bez názorů, bez snah dosahovat svých malých soukromých cílů. Přesně o tom, tato moje úvaha byla. Lenost proti odvaze něco dělat.

1 0
možnosti
  • Počet článků 60
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 837x
Majitel malé ekofarmy, učitel, občan, také poutník životem, který si uvědomuje, že není podstatné co máme, ale co dobrého pro sebe a pro druhé uděláme. Přičemž dobro pro mě není tak relativní, jak se může v našem světě někdy zdát - kdy všichni děláme věci jen s dobrými záměry - a přitom ti druzí to tak často nevidí. Studoval jsem na VPA KG, FTVS UK, FF UK, TU Liberec, byl jsem Živnostníkem roku, Makro dobrým podnikatelem, získal ocenění od Business Leaders Forum, ale také jsem byl bezdomovcem, člověkem označeným za domácího násilníka. Těžko mě někdo označí za člověka nudy, člověka bez tváře a páteře. Prostě se s těmi nejlepšími záměry snažím konat pro sobe i druhé věci dobré, nerelativní: šířit vědomí a svědomí. Meditací, psaním, konáním. 

Více informací na webu ekosad.cz

Seznam rubrik