Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Aktualizace:

Vyjádření svého občanského názoru se stavem řízení této země a zároveň se stavem řízení mých kauz, kde opakovaně selhává Okresní státní zastupitelství v ČL jsem zahájil 12. 2., protože mělo končit omezení svobody pohybu (nočního vycházení). Prodloužení zákazu nočního vycházení mi zásadně komplikuje protestní hladovku. Nemám sílu se zvedat ze země a na noční dobu omezení se zvednout a odjet z veřejného prostoru. Mohu zvládnout sníh, mrazy, ledový dešť, slabost svého těla - ale nemohu se protivit zákazu vycházení - když neodejdu, zastřelí mě?

Zavřou do vězení? Použijí donucovací prostředky, aby mě odtáhli a následně na mě, tito naši zaměstnanci napsali další kauzu, kde odkáží, jak se opakovaně protivím jejich vůli po pořádku? Nemohu přeci v noci pokračovat v protestu, abych se nenakazil, nebo někoho nenakazil.

0 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

Máte rodiče? Souhlasí s Vaší hladovkou Vaše matka? Nevěřím tomu. RvČlověk se narodil aby žil, a ne aby se sám připravil o život. Aťuž jsou Vaše důvody jakékoli, s Vaším protestem nesouhlasím, forma protestu může být i jiná, ne tak drastická...

0 0
možnosti
JH

Je to Váš život, ale spojovat osobní problémy - újmu s politickými názory možná pro někoho působí zajímavě, sympaticky - nicméně jde o nonsens:-(

1 1
možnosti
Foto

Současná krize řízení společnosti není jenom mým osobním problémem. Pokud je omezována svoboda pohybu, pokud selhávají klíčoví státní zaměstnanci, když svůj úřad neberou jako službu - nejde o nonsens. Jen málo lidí dokáže vymanit svůj fyzický život z politického vlivu, tedy přesně ze správy věcí veřejných.

Myslíte si, pane Havránku, že řešením současného selhávání státních institucí je počkat na další volby (nevím které) a svoji odpovědnost vyjádřit předáním hlasu a peněz vhozením hlasovacího lístku?

1 0
možnosti
PK

Já bych přece jen uvedl virus,jako autora našich i celosvětových potíží...

0 0
možnosti
Foto

Já bych přece jen uvedl, že na člověku záleží k čemu situaci využije - zda k utužení totality, nebo osobnímu růstu. Zda k izolaci lidí, nebo k tomu, aby pochopili, že v době ohrožení potřebují mít k sobě blíže.

0 0
možnosti
  • Počet článků 60
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 837x
Majitel malé ekofarmy, učitel, občan, také poutník životem, který si uvědomuje, že není podstatné co máme, ale co dobrého pro sebe a pro druhé uděláme. Přičemž dobro pro mě není tak relativní, jak se může v našem světě někdy zdát - kdy všichni děláme věci jen s dobrými záměry - a přitom ti druzí to tak často nevidí. Studoval jsem na VPA KG, FTVS UK, FF UK, TU Liberec, byl jsem Živnostníkem roku, Makro dobrým podnikatelem, získal ocenění od Business Leaders Forum, ale také jsem byl bezdomovcem, člověkem označeným za domácího násilníka. Těžko mě někdo označí za člověka nudy, člověka bez tváře a páteře. Prostě se s těmi nejlepšími záměry snažím konat pro sobe i druhé věci dobré, nerelativní: šířit vědomí a svědomí. Meditací, psaním, konáním. 

Více informací na webu ekosad.cz

Seznam rubrik