Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Ahoj Jirko, myslela jsem, že jsi začal nový život na Moravě a tohle je už kapitola, za kterou se uzavíraly dveře. Ale za tím, co popisuješ, se jen tak zavřít nedají, to je jisté. Souhlasila bych s tím, co ti tady radí pánové- s dobrým právníkem namířit na konkrétní lidi, hladovka nic nevyřeší a ničíš si zdraví. Tu paní Repaskou bych neřešila, protože někdo, kdo napíše, že ti drží palce, abys dobře zmrznul, je lidská hyena a za komentář to nestojí. Já pro tebe nemohu udělat nic, tak ti alespoň přeji, ať se ti podaří domoci se svých práv. Ale hladovkou to určitě nepůjde. Nevím, jestli jsi vyčerpal všechny právní cesty. Držím palce. Iva

0 0
možnosti

Všechny právni cesty není ochoten akceptovat. Jestli si myslíte, že odnést z domu všechny osobný věci syna a manželky je v pořadku, tak potom nemám slov. A když si myslíte všichni, že se všichni úředníci pomátli a jenom p. Štágl má pravdu - asi tu něco nebude sedět - nejspúš to bude to, že p. Štágl není ochoten akceptovat realitu.

0 0
možnosti

Myslim, ze protestni hladovka pri minus 10 je idealnim trestem pro ideaniho muze. Doufam, ze budes hladovat nejmene tyden. Po precteni komentaru musim pochvalit tech, kteri te prekouli a poznali, kdo v skutecnosti jsi. Agresor. Plati - zlodej krici, chytte zlodeje. A verte - vim o cem pisu. Proc nepises, jak jses ukradl z domu vsechny veci sveho syna a manzelky. A mohla bych pokracovat ...

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Renato,

jak ti mohu napsat, když nevím, kdo jsi. Naše korespondence skončila před rokem u soudu. Ublížila jsi mi ublížila, když předáváš korespondenci mé ženě, a soud to bere jako argument. Nyní se mě ptáš, zda jsem v Praze, abych mohl být dál pronásledován jejími milenci? Nevím kdo jsi. Kdo nezažil domácí násilí těžko pochopí, co to je být týrán doma. Slyšet do telefonu, jak ti bijí syna a nemoci zakročit.

Psaní bylo pro mě lék . Pomáhá mi pochopit, že jsem jiný než moje manželka a že si nemohu brát život a vinu na sebe, za její špatná rozhodnutí. Psala jsi, že násilím se nedají věci opravit. To jsem si vždy myslel. Nebyl jsem naprosto připraven a bohužel ani své děti jsem nepřipravil, že jiní lidé mohou násilí používat k osobnímu prospěchu. Taková je realita, nejsme všichni stejní. Možná toto byla moje chyba, že jsem nebyl v rovnováze co se týká idealismu a důvěry na jedné straně a rozhodnosti jasně prosazovat hranice, které ohrožují mě nebo lidi na kterých mi záleží.

Renáto, možná jsi jen pseudonym mé ženy. Mohu si za to, že jsem toleroval, že si po nocích chodiš s milenci. Že jsi si schovávala peníze. Že jsi mě postupně připravila o všechny kamárady když jsi zatajovala moji přítomnost, nebo jsi jim říkala, že už se s nimi nepřeji bavit. Mohu si za to, že jsem tě měl radši než sám sebe, že jsem souhlasil, že se zabiji, aby jsi se nemusela dělit o společný majetek.

Moje duchovní krize byla o tom, že jsem dokonce měl na jazyku říkat, nechť je proklet den, kdy jsem tě vzal do svého bytu.

Co Praha?

Přišel jsem o dům, o práci, o ženu, o děti. Bylo mi padesát, čas začít užívat plodů své práce. Rád bych odpověděl, ale nemohu.

Jiří Štágl, Jezvé T.: 777 447 377, 25.8.2019

0 0
možnosti
Foto

Vaše rozpoložení zcela chápu, už jsem dříve četl jiné články. Ale myslím si, že jste formuloval své požadavky příliš obecně, vzletně a filozoficky. Držet hladovku za to, aby lidé byli slušní, je naivní, udělá to z Vás podivína a ničeho nedosáhnete. Na Vašem místě bych formuloval protest proti konkrétním faktům - jak bylo nebo nebylo vyšetřeno falešné obvinění manželky, jak se porušují Vaše otcovská práva a práva Vašich dětí na oba rodiče. Doplnil bych konkrétní jména lidí, kteří bezpráví páchají nebo tolerují. To je velice důležité - musíte namířit na konkrétní lidi a jejich chování, nikoliv na obecné nálady a pocity. Držím Vám palce!

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za reakci pane Jadlovský. Jsem si toho vědom. Je to tak, jak píšete. Je to logické. Je mi inspirací Komenský, a ten varoval před Všezvědem. Domnívám se, že Komenský byl dobrým a poctivým mužem, v klíčových situacích radil, abychom nedali na Všezvěda, ale na hlas našeho srce (Boží chrám). Domnívám se, že podrobnější a podrobnější líčení věcí může odvádět naši pozornost od podstaty. Právníci to vidí jinak, a mohou se donekonečna bavit o tom, zda měli být Milada Horáková, Heliodor Píka, ale třeba i Sokrates odsouzeni k smrti. Mě to přijde stejně dobré jako luštění sudoku, dobré pro krácení volné chvíle, pro rozvoj jedné ze složek člověka. Asi i Mengele měl bystrý úsudek.

Moje duše cítí, kdo byl slušný za komančů, a kdo je slušný i dnes. Přeji si bavit na toto téma, jazykem mého srdce. Někteří naši klíčoví státní úředníci slušní nejsou. Přitom na nich visí kvalita našich životů.

0 0
možnosti
Foto

Ale doufám, že počítáte s polední přestávkou! Jinak to nezabere.

0 0
možnosti
Foto

Potýkáte se s nahromaděnou životní energií, kterou v době covidu nemáte jak vybít. Snažte se tedy upustit páru, sportovat, cvičit, žít aktivně. Omezte své sklony k narcismu - pro začátek tím, že se vyvarujete sebepoškozováni, jímž hladovka rozhodně je - a pokuste se vnímat a chápat potřeby ostatních lidí. Chce to pokoru píli a vytrvalost R^

2 0
možnosti
Foto

Mám mnoho zájmů. Můj život se v době covidové nijak nezměnil. Je mi líto těch, kterým "ochrana před ním" vzala práci. Dá se říci, že nevím, co dříve a musím si dávat priority, co stihnu, a co v tomto životě již nestihnu.

Protestní hladovka je moderní politický prostředek. Když řeknu, že lze Institut domácího násilí snadno zneužívat, protože neprobíhá standardní vyšetřování, ale v rámci prevence se má hlavně rychle (a tedy omylně) uplatnit. Nikdo z klíčových úředníků mě nebude poslouchat. Když selhali standardní postupy, považuji protestní hladovku za legitimní způsob upozornění na nepravosti. Mám za to, že nikdo z těch, kdo protestní hladovkou chtěli na něco upozornit, neměli za cíl sebepoškozování, ale nápravu věcí lidských.

Bez nich by se mnoho věcí nikdy nezměnilo.

Snad se mi podaří být dostatečně pokorný a vytrvalý. Vím, že jim mám za co děkovat.

Ale jak jsem psal v textu nechci být jenom dlužníkem všem dobrým lidem, kteří budovali naši zem. Chci abych svojí maličkostí a v rámci svých omezených možností pracoval na tom, co považuji za dobré a prospěšné v širším ohledu. Pokud v tom vidíte více narcismu, než je potřeba, já doufám, že tomu tak není.

0 0
možnosti
Foto

Každý skutek by měl směřovat k cíli dosažitelnému byť i jen s velmi malou šancí. Vy se chcete dopracovat k něčemu, k čemu jste nevytvořil žádné podmínky (to v rovině osobní) a co je i bez minimální šance vaším činem změnit (to v rovině obecné. Neznám vás, ale z krátkého popisu se domnívám, že by u vás musel nastat takový psychický zlom, jehož pravděpodobnost tenduje k nule.

V jedné ze svých bondovek Ian Fleming popsal souhru událostí asi takto: Poprvé je to náhoda, podruhé shoda okolností a potřetí nepřátelský čin. Vztaženo k vám:

Poprvé se člověk dostane do problémů/maléru náhodou, kolikrát ani neví jak a ve vašem případě to opravdu mohla být exmanželka s vaším výrazným přičiněním.

Podruhé to ještě mohla být souhra okolností, popř. někým zneužitá situace.

Být ovšem potřetí obviněn z násilného činu a tvrdit, že bez vašeho zavinění, to už je skoro komplot proti vám a skoro de nechce věřit, že jste v tom všem nevině, zejména, jak píšete, že jste viděl rudý hadr - to se flegmatikům nestává.

V každém případě byste měl nejdřív rozebrat a vyhodnotit sebe a pak své možnosti, než se do něčeho tak závažného pustíte. Pokud se ovšem nechcete přidat k davu hladovkářů, s nimiž se po ́89 roztrhl pytel a byli pro smích, protože se o skutečnou hladovku nejednalo. V takových případech je efektivnější zahájit "jídlovku".

Ono je totiž po celém světě ve vězeních nabito nevinnými.:-/

2 0
možnosti

Gratuluji. Vyborna diagnostika a dedukce osobnosti. Nejsem jeho manzelka ale poznam ... tolikrat nevinne obvinen - tolik nahod ..... nejvyssi cas podat sportku.

0 0
možnosti
Foto

Věřím, proto jsem.

Věřím, že naše životy mají smysl.

Věřím, že náš svět je pískovištěm, kde stavíme své hrady a zámky.

Věřím, že co si nepostavíme, to nemáme.

Věřím, že jsem si vybral, kam se narodím.

Věřím, že naše zem je obrazem naší mysli.

Věřím, že mám sílu být prospěšný této zemi.

Věřím, že je mou povinností dát ji své vize.

Věřím, že každý, kdo se probudí, je šťastným.

Poznal jsem, že čistý rozum je dobrý sluha, špatný pán.

Poznal jsem, že rozum má potřebu žít sám v sobě. Poznal jsem, že rozum potřebuje vzruch bez ohledu na jeho následky. Poznal jsem, že kde vládne bezduchost rozvíjí se chaos. Poznal jsem, že čistý rozum chce stavět jen vzdušné hrady a zámky. Poznal jsem, že když se s Vámi někdo nechce bavit apeluje na rozum. Poznal jsem, že když vám chce někdo ublížit, použije rozum. Poznal jsem, že kdo drží svůj rozum na uzdě, je na správné cestě. Doufám, že lidské štěstí smyje naše hříchy. Doufám, že dětský smích je první lekcí lidskosti. Doufám, že humor, je proces, jak krotit svůj rozum. Doufám, že všichni lidé tuší, že jsme bratří a sestry. Doufám, že naše doba je tou nejlepší šancí, jak se probudit.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji za odpověď. Zcela rozumím Vašim argumentům. Obě Vámi navrhované cesty jsou přijatelné. Ale protože jsem se sám podílel na vzniku této situace, rád bych aspoň napravil, co jsem způsobil. Naše rodina byla často předmětem zájmu, exkurzí, médií... Působili jsme jako vzorová rodina, šikovní lidé, život na ekofarmě, zdravé a chytré děti. Rád bych upozornil, aby se lidé více zamysleli nad křehkostí fungování rodiny. Zároveň bych rád upozornil, jak snadné je z moci "úřední vůle" jednotlivce a rodiny ničit.

Mě už se nikdo neomluví, ale velmi mě potěší, když se podobné excesy zmírní.

0 0
možnosti
  • Počet článků 60
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 837x
Majitel malé ekofarmy, učitel, občan, také poutník životem, který si uvědomuje, že není podstatné co máme, ale co dobrého pro sebe a pro druhé uděláme. Přičemž dobro pro mě není tak relativní, jak se může v našem světě někdy zdát - kdy všichni děláme věci jen s dobrými záměry - a přitom ti druzí to tak často nevidí. Studoval jsem na VPA KG, FTVS UK, FF UK, TU Liberec, byl jsem Živnostníkem roku, Makro dobrým podnikatelem, získal ocenění od Business Leaders Forum, ale také jsem byl bezdomovcem, člověkem označeným za domácího násilníka. Těžko mě někdo označí za člověka nudy, člověka bez tváře a páteře. Prostě se s těmi nejlepšími záměry snažím konat pro sobe i druhé věci dobré, nerelativní: šířit vědomí a svědomí. Meditací, psaním, konáním. 

Více informací na webu ekosad.cz

Seznam rubrik