Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LP

Děti nemají ty roušky na ochranu svého zdraví, ale na to, aby se snížila možnost přenosu mezi nima a následného šíření do jejich rodin. Je opravdu tak těžké tohle pochopit ?

1 0
možnosti
Foto

Je opravdu tak těžké pochopit, že jsou lidé, kteří se nechtějí celý život bát toho, co stejně přijde? Že nechtějí omezit dýchání životadárného vzduchu jen proto, že není 100% chemicky čistý? Všichni mí předci žili s mnoha různými viry, žiji s nimi i já. Není tedy pro mě otázkou, jak změnit způsob svého života, abych s viry nemusel žít, ale jak se s nimi naučit žít. Nebojuji s nimi. Dívám se, co říkají mému tělu a naší společnosti.

Jak chcete žít vy?

To by pro mě bylo k diskuzi. Jakou cenu jste ochoten zaplatit, za možnost, žít trochu déle? Kolik lidem chcete vzít svobodu, protože si myslíte, že pak budete žít o něco déle? V bunkrech, rouškách u televize? Bez přátel, bez rodiny, bez návštěvy umírání? Bez vzdělání? Bez příjmu za vykonanou práci?

0 0
možnosti
  • Počet článků 60
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 837x
Majitel malé ekofarmy, učitel, občan, také poutník životem, který si uvědomuje, že není podstatné co máme, ale co dobrého pro sebe a pro druhé uděláme. Přičemž dobro pro mě není tak relativní, jak se může v našem světě někdy zdát - kdy všichni děláme věci jen s dobrými záměry - a přitom ti druzí to tak často nevidí. Studoval jsem na VPA KG, FTVS UK, FF UK, TU Liberec, byl jsem Živnostníkem roku, Makro dobrým podnikatelem, získal ocenění od Business Leaders Forum, ale také jsem byl bezdomovcem, člověkem označeným za domácího násilníka. Těžko mě někdo označí za člověka nudy, člověka bez tváře a páteře. Prostě se s těmi nejlepšími záměry snažím konat pro sobe i druhé věci dobré, nerelativní: šířit vědomí a svědomí. Meditací, psaním, konáním. 

Více informací na webu ekosad.cz

Seznam rubrik