Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zkoušel jste ombudsmana?

0 0
možnosti

öbmudsman nemá kompetenci zasahovat do věcí soudů ! To je velký omyl veřejnosti.

0 0
možnosti
Foto

Jak se dá zachovat v situaci, kde soudní a výkonná moc zcela selhaly? Sady jsem vysazoval od doku 2002. Teď mi tam milenec manželky (ženatý) říká, co tam mám dělat. Nařízení vlády o omezení pohybu samozřejmě pro tuto gerilu neplatí. J...., P..... a má manželka mě bez roušek vyháněli z místa kde jsem mohl být, a kde musím být, abych splnil povinnosti podnikatele vůči kontrolním organizacím.

To si pak musím na Vás vzpomenout a říci si, proč jste svoji práci neodvedla poctivěji.

Paní samosoudkyně, zaměnila jste oběť s agresorem. Vynesla jste chybný rozsudek. Ublížila jste mi. Ublížila jste mým dětem, a také spravedlnosti. A tyto chyby jste mě navíc nechala v době bez příjmu

zaplatit.

3. 4. 2020, Znojmo, Jiří Štágl

0 0
možnosti
Foto

Aby manželka získala veškerý můj podnikatelský majetek, začala mě cíleně popotahovat po soudech. Budilo to u orgánů zdání, že musím být divný. Ano byl jsem proti jejich gerile osamocen a nepřiměřeně jsem věřil v soudnost soudců.

Ve vašem případě jste řešila její požadavek, aby mi byl zamezen přístup do domu a na pozemky. Což v praxi znamená ztrátu domova, nemožnost ochraňovat děti a přijít o zisky z podnikání. Zisky z podnikání šly k manželce, protože si udělala narychlo živnostenský list a začala tvrdit, že je podnikatelkou, aniž by jediná soudkyně řešila, co investovala. Prodej majetku manžela (či SJM) není “podnikáním”. Na daňové podvody tím vzniklé jsem již nejednou upozorňoval. Vyhověla jste mé manželce a zakázala mi užívat domov, zakázal jste mi tím chránit své děti. V důsledku toho jste mi také zakázala podnikat, ale nezbavila jste mě ani jediné povinnosti plynoucí z

podnikání. Takže přes dva roky plynou zisky z farmy manželce, obývá dům, který jsem projektoval a stavěl, jedno dítě přes svoji gerilu téměř dostala do vězení a u mě vyvíjí podobné aktivity, kdykoli mě uvidí.

Včera jsem manželku po 7 měsících potkal. Musel jsem jet do sadů na pokyn ČSÚ zdokumentovat stav stromů. Vykázala jste mě z parcel, které plodí, takže je to taková šachovnice (po bílé chodit mohu, po černé nikoli), někde bez přestupů, protože jste mi zakázala chodit i po cestě. Reakce manželky po 7 měsících - útok s P....., nadávání, co tam dělám, proč to fotím. P..... místo, aby se styděl za to co v naší rodině způsobil, mi jen jako psychopat bez emocí řekl: “Tady tě nikdo nechce. Vypadni.”

0 0
možnosti
Foto

Pak následovalo něco, co byste jako soudkyně měla zkusit představit. Byl jsem z hodiny na hodinu vykázán, pominu, že nespravedlivě (každý jsme omylní a kdo by nenaletěl plačící ženě). Odešel jsem s prázdnou. Když jsem se vrátil, neměl jsem jediný dokument z účetnictví, majetku, fotek... prostě nic - vše zmizelo. Do mého pracoviště přišlo několik dehonestujících anonymů. Tlak jsem zažíval šikanu

ze všech stran. Nejtěžší to bylo s dětmi. Nevím, jaké muže mívají soudkyně, ale já jsem zastával většinu důležitých povinností v chodu domácnosti (nákupy, starost o děti, příprava s nimi do školy, třídní schůzky, lékařské prohlídky aj.) - mým odchodem nastal chaos. “Pořádek”, který tam chtěli J.... s P...... přinést vedl k tomu, že moje manželka oznámila staršímu synovi, že pokud se s tím nevyrovná, nechá ho vykázat jako jeho otce - P...... s J..... ji křivým svědectvím pomohou. Syn se s tím nevyrovnal, tak se jej pokusila vykázat. Neuspěla, tak požádala našeho nejmladšího syna, aby bratra obvinil z domácího násilí.

Oba synové měli nabídku členství v menze, ale poté co P.... obsadil náš dům a začal do domu nosit zbraně (nože, kamery, mulčaky, paralyzéry) - byli postaveni do situace, kterou mohli jen těžce zvládnout - já byl spíše jemný otec - na mladšího syna jsem například nikdy nezakřičel, natož abych jím psychicky manipuloval, nebo jen dokonce uhodil. P.... má styl psychopata - zcela bez emocí, kdy účel světí prostředek.

Když jsem byl vykázán, slyšel jsem do telefonu, jak se doma hádají, jak na děti křičí, jak si vyhrožují, jak staršího syna napadli paralyzérem, pak i fyzicky - přivolaná policie jen alibisticky konstatovala - že jsou tu tři svědectví (manželky, J..... , P.....), takže s tím nemohou nic dělat. Ale vy jste soudkyně, vy jste měla více možností situaci prověřit.

0 0
možnosti
Foto

Jak dlouho mohu vydržet toto zneužívání soudcovství? Systému to je samozřejmě jedno. Systém není nic živého se schopností vnímat. Vy jako součást systému jste z bohatého muže, dobrého otce, a domnívám se i vzorného manžela - vyprodukovali parabezdomovce. Muže bez domova se spousty starostí. Jak mám minimalizovat každoroční ztráty z podnikání, když jste mi zakázala do mého podniku vstupovat? Když jste mi zakázala podnikat, mít domov, proč jste mi zároveň neulevila od daní

za tyto provozovny a od kontrol státních institucí vázaných na tuto živnost?

Holá fakta. Jednoho dne mi manželky donesla z nemocnice opiáty, abych spáchal sebevraždu a zůstal ji tak veškerý majetek. Když jsem to neudělal, tak mi 9. 4. 2018 k milenci odvezla moje věci k podnikání, ukradla mi mobil, nechala převést naše společné peníze - a o dva dny později na mě poslala policii, že je obětí domácího násilí. Sehrála pěkné divadlo. Opět jsem udělal mnoho chyb, třeba i ty, že jsem se nebránil a doufal, že ji takové lhaní přejde, že ji na to nikdo soudný neskočí.

0 0
možnosti
Foto

Nikdy jsem svou manželku neuhodil, nebil, netýral - celých dvacet let jsem ji naopak projevoval až nezvyklou úslužnost. To, co si vymyslila, a dosvědčila křivými svědectvím své zvláštní gerily (P....., J...., F.....), nebylo nikdy soudy podrobeno žádnému dokazování, mělo se pouze za osvědčené, že tito její kumpáni měli shodná svědectví - shodně ji pomáhají mě zbavit majetku.

Zcela u soudů uspěli. Přes dva roky obývají můj dům. Přes dva roky používají beztrestně mé nástroje k podnikání a přisvojují si zisk z mého podnikání, který díky Vašemu rozhodnutí (nevstupovat do své provozovny a svého místa podnikání) užívají.

Manželka přišla do mého života jako typická zlatokopka. Když jsem ji poznal měl jsem pěkný byt, za dobu našeho manželství se nám dařilo a udělali jsem mnoho dobrého. Teď abych přespával po kostelích a starém autě (mém jediném majetku). Byl jsem živnostníkem Libereckého kraje, získal jsem ocenění Makro dobrý podnikatel, protože jsem vždy myslel i na sociálně slabší, byl jsem oceněn prestižním Business Leaders Fórem za prokazatelný rozvoj krajiny. Měl jsem i mnoho dalších ocenění, včetně titulu Společnost přátelská rodině. Syn reprezentoval ČR v USA, poděkoval mu hejtman

Libereckého kraje i ministr školství. Pak si manželka našla milence - pana P......, který obrátil náš svět naruby - nastolil konec dosavadní strategie. Udělal jsem mnoho chyb, když jsem jim tento vztah toleroval a doufal v její morální zásady. Nejde o mě, ale hodně o naše děti.

0 0
možnosti
Foto

Otevřený dopis. Paní samosoudkyni JUDr. Lukáškové.

Rozsudek, který jste v mé věci vydala je z morálního a lidského hlediska tak vadný, že snad existuje i jiné hledisko, které Vás k takovému rozsudku vedlo. Nevím jaké, protože i zákony jsou minimem morálky. Tento můj dopis nic nespraví, jenom Vám doufám poskytne zpětnou vazbu k výkonu Vaší činnosti.

Rozsudkem nic nekončí, nýbrž nespravedlnost nabývá na intenzitě. Agresor získává zkušenost, že lhaní se vyplácí. Oběť informaci, že spravedlnost u soudu hledat nelze.

Mám mnoho důvodů se domnívat, že jste se neseznámila s celým spisem a se všemi okolnostmi případu, ale sklouzla jste jenom po povrchu a vytvořila rozsudek, který prohlubuje lidské neštěstí a ospravedlňuje agresora před obětí.

Rozhodla jste omezit mě na majetku a zamezit mi pokračovat v podnikání. Rozhodla jste na základě křivých svědectví a neúplných či zkreslených informací. Zcela jste ignorovala moji žádost, že pokud byste opravdu vyhověla žádosti mé manželky na omezení mého majetku a mé možnosti podnikání, aby mi byla přiznána aspoň nějaká náhrada, nebo kompenzace, abych mohl toto restriktivní období nějak důstojně přežít.

0 0
možnosti
  • Počet článků 60
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 837x
Majitel malé ekofarmy, učitel, občan, také poutník životem, který si uvědomuje, že není podstatné co máme, ale co dobrého pro sebe a pro druhé uděláme. Přičemž dobro pro mě není tak relativní, jak se může v našem světě někdy zdát - kdy všichni děláme věci jen s dobrými záměry - a přitom ti druzí to tak často nevidí. Studoval jsem na VPA KG, FTVS UK, FF UK, TU Liberec, byl jsem Živnostníkem roku, Makro dobrým podnikatelem, získal ocenění od Business Leaders Forum, ale také jsem byl bezdomovcem, člověkem označeným za domácího násilníka. Těžko mě někdo označí za člověka nudy, člověka bez tváře a páteře. Prostě se s těmi nejlepšími záměry snažím konat pro sobe i druhé věci dobré, nerelativní: šířit vědomí a svědomí. Meditací, psaním, konáním. 

Více informací na webu ekosad.cz

Seznam rubrik