Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Prožil jsem, mám prakticky identickou zkušenost. Vytrval jsem a vyhrál, syna jsem vychoval až do dospělosti. Moje rada zní.. "trpělivost a dobrý právník", trvá to léta, ale nakonec uspějete. Jen ten ztracený čas s dětmi nikdo nevrátí.

1 0
možnosti
PB

Prožil jsem to stejné se synem. Jednoho dne se s ním bejvalka odstěhovala přes noc z města kamsi a přerušila veškerý kontakt. Ačkoliv jsem s ním neměl omezený styk a do té doby mi ho půjčovala bez větších problémů, sociálka mi řekla, že když je to její rozhodnutí, všichni to musí respektovat a kontakt mi nesdělí. A víte jak jsem ho dohledal? Procházel jsem fotogalerie základních škol vytipovaného kraje, až jsem ho na jedné ze společných fotografií poznal! A dále prý neexistuje právo otce vidět svého syna, mi řekla místní kurátorka, leda přímým soudním příkazem. Protože otcové prý žádná taková práva nemají. I to se dá obejít. Musí se ovšem pohrozit právem syna vidět otce, protože děti práva, na rozdíl od otců, mají! Dost otřesné v demokratickém státě 21. století že?

Syna jsem pak po 5 letech dostal do péče na návrh matky, když si pořídila dalších několik dětí s dalšími milenci. Je zajímavé, že celý převod trval do měsíce. Prostě mi ho jednoho dne přivezla a soud to ve zrychleném řízením automaticky schválil bez jakéhokoliv prověřování a obštrukcí ze strany kurátorek. Protože to bylo na návrh matky, jak mi blahosklonně ty čarodějnice sdělily.

3 0
možnosti
  • Počet článků 60
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 837x
Majitel malé ekofarmy, učitel, občan, také poutník životem, který si uvědomuje, že není podstatné co máme, ale co dobrého pro sebe a pro druhé uděláme. Přičemž dobro pro mě není tak relativní, jak se může v našem světě někdy zdát - kdy všichni děláme věci jen s dobrými záměry - a přitom ti druzí to tak často nevidí. Studoval jsem na VPA KG, FTVS UK, FF UK, TU Liberec, byl jsem Živnostníkem roku, Makro dobrým podnikatelem, získal ocenění od Business Leaders Forum, ale také jsem byl bezdomovcem, člověkem označeným za domácího násilníka. Těžko mě někdo označí za člověka nudy, člověka bez tváře a páteře. Prostě se s těmi nejlepšími záměry snažím konat pro sobe i druhé věci dobré, nerelativní: šířit vědomí a svědomí. Meditací, psaním, konáním. 

Více informací na webu ekosad.cz

Seznam rubrik