Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Musim vam dat za pravdu,( ohledne USA) a to tady ziji 40 let.

Kdyz je clovek mlady,zdravy a plny sily proc to tady neskusit.Moznosti je tu plno a jak se clovek nauci jazyk tak se vetsinou uchytne.

Me uz je 55 let karieru jsem delal v Telekomunikacnim Odboru.V roce 2015 jsem ale dostal Lay Off. Ted pracuji jako kuryr,prace mi nevadi ale na duchod stale premyslim na navrat do Prahy.

2 0
možnosti

Na váš článek by se hodil lehce upravený vtip: Baví se tři Češi, kde by chtěli žít. První říká - já bych chtěl žít v Rusku. S těmi schopnostmi co mám a způsobem myšlení bych se brzy dostal až do samé špičky a nikdo by si netroufl mě omezovat. Druhý opáčí - já bych chtěl žít v USA. Všechno rovné, přímé, nekomplikované a přehledné, to by bylo něco pro mě. Třetí mlčí a tak se ho ti dva zeptají: No a co vy, příteli? On se zamyslí ještě víc a pak řekne: No, pánové, já bych rád žil zde - ale copak mě nechaj?

4 0
možnosti
Foto

Příliš velká hustota čecháčků.

1 0
možnosti
  • Počet článků 60
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 837x
Majitel malé ekofarmy, učitel, občan, také poutník životem, který si uvědomuje, že není podstatné co máme, ale co dobrého pro sebe a pro druhé uděláme. Přičemž dobro pro mě není tak relativní, jak se může v našem světě někdy zdát - kdy všichni děláme věci jen s dobrými záměry - a přitom ti druzí to tak často nevidí. Studoval jsem na VPA KG, FTVS UK, FF UK, TU Liberec, byl jsem Živnostníkem roku, Makro dobrým podnikatelem, získal ocenění od Business Leaders Forum, ale také jsem byl bezdomovcem, člověkem označeným za domácího násilníka. Těžko mě někdo označí za člověka nudy, člověka bez tváře a páteře. Prostě se s těmi nejlepšími záměry snažím konat pro sobe i druhé věci dobré, nerelativní: šířit vědomí a svědomí. Meditací, psaním, konáním. 

Více informací na webu ekosad.cz

Seznam rubrik