Diskuse

Bohnice

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Rozumím Vám. Můj syn- 12 autista, tam býval často. U dětí je to asi jiné. I přes mnohé nedostatky tam alespoň něco dělají. Dovolte mi,prosím, pokud to nebudete brát jako mé vtírání se do vašich pocitů, něco podotknout. Mluvte s nimi. Mluvte s vašim ošetřujícím lékařem. Dožadujte se pravidelného pobytu venku, činnosti.......A teď něco, čeho se dotknu jen povrchně, protože si připadám trochu hloupě, že vám tu chci "radit":-), ale váš článek se mě opravdu dotknul: zkuste pomalinku aplikovat studenou vodu na své tělo. Sekundu po sekundě přidávat, nic neuspěchat. ta voda léčí. Obyčejné otužování-a jak je to dokonalé a v souladu s člověkem, jeho tělem a psychikou, přírodou-bohem(energií). A jestli je něco překrásné, tak je to "Moc" přítomného okamžiku" od Eckharta Tolle. Držím moc palce, pište, pište, všechno na blog vypište:-). Děkuji za váš článekR^.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji Beato, je to, jak píšete, navíc velmi záleží na konkrétní osobě, kterou potkáte. I zde v Bohnicích jsem potkal "profíky", kteří chtějí svou práci dělat dobře. Jenom k systému jsem rezervovaný, mám pocit, že je podobně jako školství poplatný půlce minulého století. Za ideální vzor bych považoval, aspoň ve svém případě: jaký je váš postup kliente, jak se chcete zotavit, a teprve k němu dodávat zpětnou vazbu a případnou korekci. Zatím je to naopak, je zde režim, představa jak tě uzdravit, a co na to pacient, o tom se vlastně nepátrá. A tím ho učí bezmoci. S naučenou bezmocí, pak se těžko může někdo vracet do reálného života.

0 0
možnosti

Mozkoškrabové a systém, který stvořili a ovládají ti NIKDY nectějí pomoci. Jde jim o MOC kterou z titulu diagnozy získají nad člověkem a jeho duší. Jede jim o ot, ovládnout to podstatné co člověka dělá člověškem a zmanipulovat jej, zdrogovat a zneužít k tomu ,aby jim sám ke svému zotročení pomáhal.

VYHNOUT SE JIM jak čert kříži.

0 0
možnosti
  • Počet článků 60
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 837x
Majitel malé ekofarmy, učitel, občan, také poutník životem, který si uvědomuje, že není podstatné co máme, ale co dobrého pro sebe a pro druhé uděláme. Přičemž dobro pro mě není tak relativní, jak se může v našem světě někdy zdát - kdy všichni děláme věci jen s dobrými záměry - a přitom ti druzí to tak často nevidí. Studoval jsem na VPA KG, FTVS UK, FF UK, TU Liberec, byl jsem Živnostníkem roku, Makro dobrým podnikatelem, získal ocenění od Business Leaders Forum, ale také jsem byl bezdomovcem, člověkem označeným za domácího násilníka. Těžko mě někdo označí za člověka nudy, člověka bez tváře a páteře. Prostě se s těmi nejlepšími záměry snažím konat pro sobe i druhé věci dobré, nerelativní: šířit vědomí a svědomí. Meditací, psaním, konáním. 

Více informací na webu ekosad.cz

Seznam rubrik