Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jo, je to skoro příběh ten váš blog. Dobrý. Většina blogů je o ničem, lidi jsou v průměru děsně nudní a neumí se zaměřit na něco, co druzí llidé nevědí, nebo na to nejsou sousttředění, prostě píšou o blbostech, o kterých si jejcih ego myslí, že je to skvělé, protože je to jejich.... Váš blog je o trochu lepší. Taky jsem bydlel v paneláku - nejprve od 12 do 27, pak asi rok v pozdějším věku. Bydlel jsem dokonce i ve sklepě v bytovce, kde moje obydlí byla kancelář a kolem kotce sklepů. Panelák v Modřanech potvrzoval existenciální moudro "PEKLO, TO JSOU TI DRUZÍ". Když chcete druhým co nejvíce sebrat, seberte jim zdi. Na vojně to bylo taky hustý - ale dalo se to přežít, člověk snil, že jednou bude sám ve svém bytě. Když byl na vojně delší dobu, tak asi rok a půl, svým způsobem se zbláznil, přestal vnímat, že je venku nějaký jiný svět, a bylo to jako taková halucince, zelená....;-D

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Jirko, Vaše reakce je milá, aspoň vím, kdo to čte. Píši jen o věcech, které jsem prožil, či spíše prožívám a čistím si tak svou hlavu. Když jsem byl mladší a nejvíc pak na vojně, tak jsem psal do šuplíku a nedával to nikdy nikomu číst. Myslím, že jsem neuměl psát, a stále dělám mnoho chyb, ale tohle je jednoduché a emocionálně trochu lepší než psaní do šuplíku. Děkuji. Nechť se Vám daří.

1 0
možnosti
  • Počet článků 60
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 837x
Majitel malé ekofarmy, učitel, občan, také poutník životem, který si uvědomuje, že není podstatné co máme, ale co dobrého pro sebe a pro druhé uděláme. Přičemž dobro pro mě není tak relativní, jak se může v našem světě někdy zdát - kdy všichni děláme věci jen s dobrými záměry - a přitom ti druzí to tak často nevidí. Studoval jsem na VPA KG, FTVS UK, FF UK, TU Liberec, byl jsem Živnostníkem roku, Makro dobrým podnikatelem, získal ocenění od Business Leaders Forum, ale také jsem byl bezdomovcem, člověkem označeným za domácího násilníka. Těžko mě někdo označí za člověka nudy, člověka bez tváře a páteře. Prostě se s těmi nejlepšími záměry snažím konat pro sobe i druhé věci dobré, nerelativní: šířit vědomí a svědomí. Meditací, psaním, konáním. 

Více informací na webu ekosad.cz

Seznam rubrik