Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Protestní hladovka 2

Jsou věci, které mají vyšší smysl, i když je rozum nechápe. Týkají se našeho srdce a našich hodnot. 

Po pěti dnech protestní hladovky vnímám nedostatek energie. Bylo mi zatěžko se zvednout ze země. Nejraději bych zůstal sedět, či ležet. V noci se mi zdálo, jak si hraji s bebe sušenkami. Kdyby mi před soud, nechodilo sdělit tolik lidí své sympatie a starosti, zůstal bych ležet. Samozřejmě, že ti, kterých se můj protest týká, klíčových státních zaměstnanců, kteří nesou spoluodpovědnost za neštěstí jednotlivých lidí, se zatím ani neukázali. Navštěvují mě prostí, slušní lidé. Ti, co v mém případě nadělali paseku, nechovali se slušně, jako například Okresní státní zastupitelství, Správní úřad Města ČL a jiní, kteří "ne/vyšetřovali" okolnosti mých opakovaných vykázání z ekofarmy, kteří odmítali se zabývat návrhy na důkazy, že situace v mém životě není taková, jak pár ziskuchtivých lidí křivě svědčilo - se neukázali. V hlavě jsem to nečekal, ale stejně někde v srdci byla naděje, že jsou to také lidé, že mají také srdce a nemusela by jim být situace lhostejná. Možná nemají srdce, tak aspoň mají své IQ, a mohlo by jim dojít, že pokud budou kolabovat slušní občané této země, zkolabují nakonec i jejich domy, auta, životy. To prostý lid živí tyto státní zaměstnance. Ve svém předchozím příspěvku jsem psal, že věřím, že každý se rodíme s nějakým účelem. Také, že jak stárneme můžeme mít tendenci na to zapomenout. Slušnost je pro mě tím správným postojem pro tuto dobu. A na tom si stojím. Nenechám se již odbývat neslušnými lidmi, i kdyby byli schováni v nejdražším kabátu. Omlouvám se lidem, kteří mě na facebooku zahrnuli dotazy, ale nemám dostatek času a energie na všechny odpovídat. Moc si vaší podpory cením. Je to totiž o vás, já jsem svoji cestu našel. Já mohu jen s povděkem žasnout nad množstvím slušných lidí.Doufám, že naše země přežije krizi, kterou nevytvořil nějaký virus, ale ti, kteří v čím dále větší míře si dovolují rozhodovat, jak se máme chovat, jak máme dýchat, kašlat, co máme nakupovat, kam máme chodit, kdy můžeme ven - pro naše dobro.

Autor: Jiří Štágl | středa 17.2.2021 5:56 | karma článku: 17,42 | přečteno: 1101x
  • Další články autora

Jiří Štágl

Moc bezmocných v praxi

Přišel jsem o dítě. O syna, kterého miluji, o kterého jsem se staral, jak jsem nejlépe uměl. Přišel jsem o něj možná proto, že jsem neuměl vymezit hranice, co si opravdu nenechám líbit.

20.8.2023 v 11:50 | Karma: 18,38 | Přečteno: 800x | Diskuse| Společnost

Jiří Štágl

Umělá inteligence a učitelé

Vyzkoušel jsem si komunikaci s umělou inteligencí přes OpenAI. Jako letitý kantor mohu říci, že při mém krátkém pokusu je AI v únoru 2023 k nerozeznání od průměrného učitele.

4.2.2023 v 14:48 | Karma: 18,81 | Přečteno: 1328x | Diskuse| Společnost

Jiří Štágl

Šťastné a veselé z Bachmutu

Kdyby se článek jmenoval Arťom, asi by nikomu nepřišlo na mysl, že je to příběh jednoho z mnoha vojáku na východní frontě.

29.12.2022 v 19:58 | Karma: 14,72 | Přečteno: 439x | Diskuse| Společnost

Jiří Štágl

Jaromír Jágr fyzioterapeutem

Má to zapotřebí? Aby se Jaromír Jágr mohl pohybovat na střídačce, zapsal se v týmu jako fyzioterapeut.

15.10.2022 v 11:07 | Karma: 29,60 | Přečteno: 3629x | Diskuse| Společnost

Jiří Štágl

Pýcha

Tento článek je osobní zpovědí o pýše, která mě provázela a způsobila mnoho potíží. Omlouvám se, ale neuměl jsem to jinak.

29.8.2022 v 16:29 | Karma: 9,41 | Přečteno: 420x | Diskuse| Společnost
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

USA a Čína musí být partnery, řekl Si. Blinken mu vyčetl podporu Ruska

26. dubna 2024  13:10,  aktualizováno  13:45

Ve vztazích mezi Čínou a Spojenými státy zůstává mnoho problémů. Musí ale být spíše partnery než...

KOMENTÁŘ: Byrokracie s vízy? Přitvrdíme. Jak Česko zařízlo studenty z ciziny

26. dubna 2024

Premium Nenápadná úřední klička zásadně zkomplikovala život zahraničních studentů v Česku. Stát ještě...

Podvodník prodával falešné vstupenky na koncerty i sport, naletělo mu 500 lidí

26. dubna 2024  12:50

Falešné vstupenky na kulturní a sportovní akce nabízel na internetu muž z Uherskohradišťska, který...

V kontejneru vzplála stará elektrobaterie, patrně kvůli technické závadě

26. dubna 2024  12:45

Zřejmě závada na staré elektrobaterii způsobila páteční požár kontejneru na skladování...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 60
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 837x
Majitel malé ekofarmy, učitel, občan, také poutník životem, který si uvědomuje, že není podstatné co máme, ale co dobrého pro sebe a pro druhé uděláme. Přičemž dobro pro mě není tak relativní, jak se může v našem světě někdy zdát - kdy všichni děláme věci jen s dobrými záměry - a přitom ti druzí to tak často nevidí. Studoval jsem na VPA KG, FTVS UK, FF UK, TU Liberec, byl jsem Živnostníkem roku, Makro dobrým podnikatelem, získal ocenění od Business Leaders Forum, ale také jsem byl bezdomovcem, člověkem označeným za domácího násilníka. Těžko mě někdo označí za člověka nudy, člověka bez tváře a páteře. Prostě se s těmi nejlepšími záměry snažím konat pro sobe i druhé věci dobré, nerelativní: šířit vědomí a svědomí. Meditací, psaním, konáním. 

Více informací na webu ekosad.cz

Seznam rubrik