Jsem muž a učím se, říct si o pomoc

28. 07. 2020 9:32:20
Jsem hladový po spravedlnosti. 2,5 roku nesmím domů a do svého zaměstnání pro fingované domácí násilí. Papírově mám majetku nadbytek, fakticky žiji z darů přátel. Deklarativně žiji v právním státě, prakticky ve světě mocných.

Vážení přátelé, prosím o pomoc.

Jsem hladový - přesto, že mám 4.000 ořechových stromů. Jsem hladový, a to mám přes 1.000 jabloní a dalších a dalších stromů. Slív, třešní, meruněk, hrušní. V chladných dnech je mi zima. Nemám dřevo na oheň - přesto, že mám les a mnoho krásně srovnaného a naštípaného dřeva. Celý rok jsem musel přespávat v autě - přesto, že mám krásný nový dům s vlastní studnou, soláry, čističkou a dalšími moderními prvky. Jsem zoufalý, když nemohu vidět svého syna, nemohu mu zavolat, napsat - přesto, že jsem mu věnoval své nejlepší roky a všechen volný čas, nosil jsem jej v klokánce, na srdci, vstával k němu, přebaloval jej, psal s ním úkoly, chodil k zubaři, vodil do školky, ze školy i do školy.

Nemohu pracovat ve svém oboru - přesto, že mám vzdělání a chuť pracovat.

Důvodem je, že jsem byl před dvěma a půl lety vykázán pro domácí násilí. Podcenil jsem, že díky lžím lze cokoli. U soudu a na policii je tolerována lež (jak říkají v rámci mantinelů), na upozornění protistrany není lež podrobená důkazům. Státní zástupkyně jsou mladé, hezké, avšak nepřipravené opravit na základě důkazů svůj původní konstrukt. Mohou obžalovat Miladu Horákovou, generála Píku, či slušného otce rodiny, a za své počínání nenesou odpovědnost. Nikdy jsem svoji ženu neuhodil, nikdy jsem ji neohrožoval, pouze jsem ji bezmezně projevoval důvěru, nechal ji generální plnou moc, nechal ji klíče ke svému účtu, mobilu, emailu. Toleroval jsem, aby přes noc chodila k milenci a jako hosta a řemeslníka si jej mohla zvát k nám na farmu. Dopustil jsem tedy mnoha chyb, ale nikdy ne takových, které jsou mi křivými svědectvími kladeny u soudu za vinu.

Proti všem úvahám zdravého rozumu jsem byl vykázán pro domácí násilí ze svého domu. Jako chudou holku jsem ji pozval do svého bytu a teď ve zralém věku nemám kde složit hlavu. To není spravedlnost. Navíc mi bylo zakázáno podnikat, tedy přesně nesmím chodit na místo svého podnikání (ovocné sady). Jako by toho bylo málo, manželka mi pak převezla všechny dokumenty, stroje a nářadí - přesto jsem byl pak opět vykázán na dalšího půl roku ze svého podnikání a svého domu. Opět jen křivým nařčením z domácího násilí. Když stejnou taktiku označení za domácího násilníka použila na našeho dospívajícího syna, neunesl jsem tuto nespravedlnost a pokusil se o sebevraždu. Byla to silná zkušenost, ale nahoru mě nevzali. Za to, že jsem napsal manželce dopis na rozloučenou jsem byl vykázán po třetí ze svého podnikání a svého domu. Tři sezóny již nesmím do svých sadů, ke včelám, do domu, ani na zahradu. Třikrát jsem osobně zažil tvrdou nespravedlnost soudu. Snažil jsem se osudu říci: DOST. Přesto i po čtvrté přesvědčila manželka soudkyni, aby mě na dalšího půl roku zakázala podnikat a vstupovat do domu. Došlo mi, že cestou není ustupovat nespravedlnosti, také jsem zažil, že se nemohu sbalit a odejít na onen svět. Je cestou se změnit a zkusit ŽÁDAT O POMOC.

Nyní se chystá po PÁTÉ mě vykázat za domácí násilí i když již tak dlouho nesmím domů. Její velkou výhodou je, že veškeré příjmy z mého podnikání (prodej ovoce, zeleniny, medu), plynou ji a má tak výborné finanční zdroje pro platby právníkům.

Staršího syna rovněž odsoudili zcela nespravedlivě za domácí násilí. Neměl na právníky. Já v té době již neměl žádné finanční prostředky najmout právníky proti křivým tvrzením jeho matky a jejího milence. Nepomohlo mu, že mu krátce předtím děkoval ministr školství a také hejtman Libereckého kraje za reprezentaci České republiky. Možná mu uškodilo, když sebevědomě řekl, jak se může soud tak lživými a nepodloženými tvrzeními zabývat. Násilí ve skutečnosti páchala jeho matka a moje manželka. Nedávala klíče od domu synovi ani manželovi, vlastnila klíče k financím, měla generální plnou moc a používala nejen hrozby fyzickým násilím, ale také je na dětech praktikovala. Stejně jako mě nepomohlo, že jsem byl Živnostníkem roku, Makro dobrým podnikatelem, oceněn za projekty “Šťastné dětství a klidné stáří”. Tedy, že jsem vždy prokazatelně myslel na druhé a měl altruistické sklony. Soudkyně Divíšková se spokojila pouze s křivým tvrzením o domácím násilím manžela na manželce. Věci neprověřila. Za bernou minci brala slovní tvrzení, bez ohledu na nepřímé faktické důkazy, které křivá obvinění vyvracejí. Nezabývala se, kdo vlastnil klíče od domu, kdo hrozil dětem násilím, tedy jaká situace prokazatelně panovala v domě a mezi manželi. Nevzala v potaz, že svědectví milence aplikované proti jejímu manželovi a synovi, jsou zištná a zákeřná.

Chápal jsem, že se může soud jednou splést, jsou to jenom lidé. Chápal jsem, že kde je šikovný advokát (bývalá komunistická soudkyně), tam čestné slovo a víra v nestrannost soudu je iluzí. Ale přijde mi zrůdné, pokud k takovým mýlkám a očividnému ohýbání práva může dojít čtyřikrát a chystat se páté vykázání z firmy a domu pro domácí násilí, když žádné nikdy nebylo.

Toto není individuální selhání, to je systémové selhání, které podrývá základy státu. Institut vykázání je chybně používán k permanentní šikaně poctivých.

Napsal jsem otevřený dopis soudkyni, která mi brání dva a půl roku podnikat, chodit do místa výkonu svého podnikání, a která kryje převod majetku, kdy nemohu používat věci k podnikání, ani věci výslovně dotacemi určené mé osobě, ale nechává je v držení manželky a způsobuje mi další finanční ztráty z nedodržení dotačních podmínek.

To vše kryto údajným domácím násilím, které však nikdy neproběhlo.

Prosím o pomoc. Možná pomáháte třídit plasty (také tak vždy konám), možná přispíváte na hladovějící v Africe, možná... si myslíte, že lidé mají dobrým oplácet dobrem. Já nyní pomoc potřebuji, sám to očividně nezvládám.

Další stání, aby bylo pokračováno v pátém vykázání z domu a podnikání, mám ráno 7. 8. 2020 u Okresního soudu v České Lípě. Vaše přítomnost by mi dodala odvahy, že toto není jen o mém osudu, ale také o osudu celé naší země. Neboť bez důkazů označit slušného manžela a otce dětí za domácího násilníka je neskutečně zneužitelné. V mém případě stačí lež druhé osoby.

Mám Vás rád, děkuji.

Jiří Štágl

V Božicích, 26. 7. 2020

Autor: Jiří Štágl | úterý 28.7.2020 9:32 | karma článku: 30.22 | přečteno: 2344x

Další články blogera

Jiří Štágl

Moc bezmocných v praxi

Přišel jsem o dítě. O syna, kterého miluji, o kterého jsem se staral, jak jsem nejlépe uměl. Přišel jsem o něj možná proto, že jsem neuměl vymezit hranice, co si opravdu nenechám líbit.

20.8.2023 v 11:50 | Karma článku: 18.38 | Přečteno: 797 | Diskuse

Jiří Štágl

Umělá inteligence a učitelé

Vyzkoušel jsem si komunikaci s umělou inteligencí přes OpenAI. Jako letitý kantor mohu říci, že při mém krátkém pokusu je AI v únoru 2023 k nerozeznání od průměrného učitele.

4.2.2023 v 14:48 | Karma článku: 18.81 | Přečteno: 1325 | Diskuse

Jiří Štágl

Šťastné a veselé z Bachmutu

Kdyby se článek jmenoval Arťom, asi by nikomu nepřišlo na mysl, že je to příběh jednoho z mnoha vojáku na východní frontě.

29.12.2022 v 19:58 | Karma článku: 14.16 | Přečteno: 435 | Diskuse

Jiří Štágl

Jaromír Jágr fyzioterapeutem

Má to zapotřebí? Aby se Jaromír Jágr mohl pohybovat na střídačce, zapsal se v týmu jako fyzioterapeut.

15.10.2022 v 11:07 | Karma článku: 29.41 | Přečteno: 3624 | Diskuse

Další články z rubriky Občanské aktivity

Zdenek Horner

Chybí mi rozhodný postoj české vlády a místních bezvýhradných izraelofilů

Nyní má česká vláda jedinečnou příležitost před celým světem dokázat, že bývalý satelit Sovětského Svazu není nyní satelitem USA. Měla by odsoudit nestabilní postoj vůči Izraeli, ale i vůči Ukrajině a posoudit zdali USA nejsou ...

27.3.2024 v 12:44 | Karma článku: 20.87 | Přečteno: 502 | Diskuse

Veronika Valíková Šubová

Naše stařečky dnes okradl zloděj vydávající se za pracovníka charity

Našim stařečkům je přes osmdesát let. Muž s přízvukem, kolem šedesáti let, mluvící slušnou češtinou, vydávající se za pracovníka charity, přijel v červeném hyundai pro knihy a ukradl Kapitánovým rodičům snubní prstýnky a šperky.

21.3.2024 v 18:43 | Karma článku: 27.77 | Přečteno: 928 |

Zdenek Horner

Milujeme NATO a proto Ukrajina zvítězí

Poté, co víme, že jsou na Ukrajině vojáci NATO, jsem již úplně klidný. Vítězství je v kapse. A kam se NATO vypraví příště? Bude to Bělorusko nebo Kazachstán? Gruzie? Ta už je rozpracovaná. Arménie by zatím byl těžký oříšek.

12.3.2024 v 12:54 | Karma článku: 33.67 | Přečteno: 938 | Diskuse

Zdenek Horner

Odpověď tazateli k uličnímu a kádrovému výboru

Tazatel se rozhořčuje, že se někdo ve zdejších diskusích cítí být pod knutou postupů někdejších uličních výborů. Vcelku pěkně vystihuje, jak se chovali a jakými pravomocemi byly tyto výbory za komunismus obdařeny, ale ...

10.3.2024 v 13:28 | Karma článku: 32.11 | Přečteno: 764 | Diskuse

Zdenek Horner

Ultrasionismus se už začíná podobat rasismu

Marně si lámu hlavu, k čemu se zveřejňuje seznam nějakých osob. Zveřejněné seznamy mají zastrašovat. Používal je protektorát, pak komunisti. Nyní jsou jako inspirace pro nějakou radikální odnož pravověrných aktivistů?

5.3.2024 v 12:21 | Karma článku: 22.81 | Přečteno: 473 |
Počet článků 60 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 822

Majitel malé ekofarmy, učitel, občan, také poutník životem, který si uvědomuje, že není podstatné co máme, ale co dobrého pro sebe a pro druhé uděláme. Přičemž dobro pro mě není tak relativní, jak se může v našem světě někdy zdát - kdy všichni děláme věci jen s dobrými záměry - a přitom ti druzí to tak často nevidí. Studoval jsem na VPA KG, FTVS UK, FF UK, TU Liberec, byl jsem Živnostníkem roku, Makro dobrým podnikatelem, získal ocenění od Business Leaders Forum, ale také jsem byl bezdomovcem, člověkem označeným za domácího násilníka. Těžko mě někdo označí za člověka nudy, člověka bez tváře a páteře. Prostě se s těmi nejlepšími záměry snažím konat pro sobe i druhé věci dobré, nerelativní: šířit vědomí a svědomí. Meditací, psaním, konáním. 

Více informací na webu ekosad.cz

Rána pro britskou monarchii. Princezna Kate má rakovinu, chodí na chemoterapii

Britská princezna z Walesu Kate (42) se léčí s rakovinou. Oznámila to sama ve videu na sociálních sítích poté, co se...

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...

Stále víc hráčů dobrovolně opouští Survivor. Je znamením doby zhýčkanost?

Letošní ročník reality show Survivor je zatím nejkritizovanějším v celé historii soutěže. Může za to fakt, že už...