Jiří Štágl

Majitel malé ekofarmy, učitel, občan, také poutník životem, který si uvědomuje, že není podstatné co máme, ale co dobrého pro sebe a pro druhé uděláme. Přičemž dobro pro mě není tak relativní, jak se může v našem světě někdy zdát - kdy všichni děláme věci jen s dobrými záměry - a přitom ti druzí to tak často nevidí. Studoval jsem na VPA KG, FTVS UK, FF UK, TU Liberec, byl jsem Živnostníkem roku, Makro dobrým podnikatelem, získal ocenění od Business Leaders Forum, ale také jsem byl bezdomovcem, člověkem označeným za domácího násilníka. Těžko mě někdo označí za člověka nudy, člověka bez tváře a páteře. Prostě se s těmi nejlepšími záměry snažím konat pro sobe i druhé věci dobré, nerelativní: šířit vědomí a svědomí. Meditací, psaním, konáním. 

Více informací na webu ekosad.cz
  • Počet článků 60
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 837x

Seznam rubrik

Jiří Štágl

Politik, který vás rozpláče

?Včera jsem četl na webu z Českolipska, jak zde jeden pán již několik let alarmuje na záchranu zeleně a ve svým článcích pravidelně pláče nad pokácenými stromy.

18.8.2019 v 12:41 | Karma: 19,78 | Přečteno: 516x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Jiří Štágl

Strašák jménem OSPOD

Vláda chce snížit stav úředníků o 10%. Taková prohlášení se opakují pravidelně, jsem k nim skeptický, protože v minulosti ve skutečnosti většinou znamenaly nárůst státní administrativy. Naděje je to pěkná, začal bych u OSPODu.

14.2.2019 v 10:08 | Karma: 27,65 | Přečteno: 1310x | Diskuse| Společnost

Jiří Štágl

Sousedi a mystika

Poslední tři čtyři měsíce mám mnoho důvodů být naštvaný. Své důvody asi může najít hodně lidí. Ty moje, bych vám nepřál.Svět se mi obrátil vzhůru nohama, skoro jako kdybyste věřícímu ukázali, že Bůh není.

31.7.2018 v 15:32 | Karma: 17,41 | Přečteno: 661x | Diskuse| Společnost

Jiří Štágl

Svět včerejška

Jedna z mnoha zpráv dneška: Do Evropy, přesněji na španělský břeh, dorazila na gumovém člunu necelá stovka černochů, vyskákali na břeh a během chvilky se rozprchli.

30.7.2018 v 20:32 | Karma: 26,13 | Přečteno: 799x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Jiří Štágl

Ztracená

Reflexe učitele, jak nám nadané děti někdy unikají ke škodě své i našeho světa. Jméno je smyšlené, děj nikoliv.

11.7.2018 v 9:24 | Karma: 17,45 | Přečteno: 759x | Diskuse| Společnost

Jiří Štágl

Peníze nebo život

Zvolání loupežníků "Peníze nebo život" je častější v blízkém důvěrném prostředí než v temných hvozdech. Příspěvek navazuje na reflexi k vybudování a zániku rodinné ekofarmy.

8.7.2018 v 13:38 | Karma: 10,37 | Přečteno: 371x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Jiří Štágl

Kvalita a kvantita na ekofarmě

Článek pokračuje událostmi v únoru 2018 a popisuje, jak je velké pokušení podvádět s bio výrobky, zejména pokud chybí vize.

7.7.2018 v 21:39 | Karma: 10,15 | Přečteno: 412x | Diskuse| Osobní

Jiří Štágl

Omámení mocí

Mít vlastní ekofarmu je snem mnoha lidí. Mít dům, dobrou rodinu a okolo sebe, kam oko dohlédne ovocné stromy je dosažitelné. Nám se to podařilo. Více na www.ekosad.cz Tato stať je ale věnována odvrácené stránce rodinné ekofarmy.

9.6.2018 v 13:46 | Karma: 9,24 | Přečteno: 474x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie